<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6447516\x26blogName\x3dTiada+Jawapan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tiadajawapan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tiadajawapan.blogspot.com/\x26vt\x3d-2583133015439808147', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can’t have them...
Tiada Jawapan
Friday, July 23, 2004
Termenung depan tasik KLCC
9:50 PM 7/23/2004

Currently listening to - band ni nyanyi lagu Avril yg mana satu aku tak perasan lah

Time being, aku tgh lepak kat Shrooms KLCC. Ramai orang malam ni, mana taknya Saturday night. Semua balik kerja terus bertumpu kat sini. Ni lah lepak orang kaye2! aku amik seat ceruk dunia.Betul-betul sebelah stage ni. Last dtg lepak sini, Friday night dgn Kak Long, Kak Fad, Kak Irma dan Abg Shawn.
Lepas abis kerja, aku tak tau nak pegi mana. Then.. decided nak gi tgk2 kat Isetan. Perghh.... ramai giler manusia. Tak tau pulak aku Isetan tgh buat sale till 70% discount. Yg datang soping kebanyakkan nya pempuan. Rambang mata jugak, sempat aku rembat baju selai. Murah je.. sbb dah discount!
Since esok cuti, aku ingat nak ajak kengkawan lepak sampai late nite. Tp semuanya bz,not available, keluar ngan awek memasing, keluar ngna bf memasing.. hermm.. pandai2 la aku entertain diri sendiri. herrrrmmm..... apa aku nak buat ni? Terasa amat2 lah sunyi. Nak balik, awal lagi. Nak stay, hurrmm.. Takpalah, masing2 ada hal masing. 6.30 pm aku duduk lepak kat depan tasik. Layan blues sorang2 sambil menikmati keindahan alam ciptaan tuhan. Tgk somekind like pertunjukan air. rasa damai sket kepala nih. Few times jugakla fikiran ni melayang ntah kemana...syok sgt tgk air tuh.
Lepak layan air pancut kat depan tasik KLCC ni sampai 8 malam then ...ahaa...live band dah mula.. amik meja tersorok sket. Not really tersorok, sbb meja tu betul2 tepi stage, kalau org pandang stage sure terpandang aku sekali.
Ada 3 org penyanyi malam ni, trio la lebih kurang. Hot beb!!! seksi jgn cerita lah. Aku layan je ape yg derang nyanyi, since kepala ni pun dah serabai. La.. termenung lagi.. hahah...
Masa lepas 2nd break, one of the singers pergi kat audience, salam and ajak menari. (Ade jugakla sorang mamat arab tua tak sedo diri pun dgn selambanya datang depan menari sama). kewll... then.. bila sampai kat meja aku.. dia pun hulur tangan. Oh... just salam je. kalau ajak menari.. sorry ler.
Dah kul 10.45, okeylah guys... hev to move now. Kang lewat sgt ade yg tertinggal lrt. Ciow!

 
Comments: Post a Comment
TJ @ Ryanis Rendra
Email Me?
F | Single | Malaysian | 20++
Cats Lover.. Else?
Travelling | Watchin Movies | Observing | Sleeping | Reading Books | Hang Out | Outdoor Stuff

Current Mood The current mood of ryanisrendra at www.imood.com

My Fav Links