<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6447516\x26blogName\x3dTiada+Jawapan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tiadajawapan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tiadajawapan.blogspot.com/\x26vt\x3d-2583133015439808147', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can’t have them...
Tiada Jawapan
Saturday, August 21, 2004
Trip to Sg Petani
Currently listening to Bryan Adams - Please Forgive Me

Lama tak berposting. Well.. bendanya ada, cuma aku tarak masa nak pi lepak hotspot. Maleh nak mengangkut ntbok. So..kumpul kasik banyak, rase dah sengal br le aku apload seme. Tak seme ah...
Started with this...
Pi Sg Petani. On the spot je ni. Patutnya Angah pegi tp dia br habis kursus, kinda tired so aku kena replace. Me, my sis mom and dad. Lepas jugak naik Kancil.Phew... Mula2 takut gaks keta problem tgh jalan. Along drive all the way pergi dan balik. Bley tahan minah ni.
Sg Petani, rumah makcik yg aku tak pernah jumpa. Adik kpd mak aku. Ada sedara lagi rupanya aku nih. Jumpalah cousins yg aku tak pernah jumpa. Eh...ada cousin lagi rupanya aku nih. Tak ingat aku nama derang, cakap utara pekat! Yg kawin ni, kerja kat TV3. Join team bolasepak TV3. UNITAR penah buat friendly match dgn TV3 sem lepas. Tak sempat nak berborak panjang. One thing..muka dia ada iras abg aku. Dah acuan sama..mana taknya sama.hehehe...
Balik hari Ahad tengari. Terasa singat tul perjalanan balik nih. Since aku jd co-pilot, mmg takleh nak tido. Walaupun terasa ngantuk giler. Terlayang jugakla sekejap. Oiii...TJ jgn tido..
Sampai Putrajaya dlm 7. Uhh...letihh..

 
Comments: Post a Comment
TJ @ Ryanis Rendra
Email Me?
F | Single | Malaysian | 20++
Cats Lover.. Else?
Travelling | Watchin Movies | Observing | Sleeping | Reading Books | Hang Out | Outdoor Stuff

Current Mood The current mood of ryanisrendra at www.imood.com

My Fav Links