<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6447516\x26blogName\x3dTiada+Jawapan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tiadajawapan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tiadajawapan.blogspot.com/\x26vt\x3d-2583133015439808147', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can’t have them...
Tiada Jawapan
Thursday, September 30, 2004
Fantasi Puteri Gunung Ledang
Currently Listening to Bagaikan Sakti - M Nasir feat Siti Nurhaliza

"... Tuah: Setapak melangkah, 2 langkah ingatan Kanda pada Dinda
PGL : Adinda be
rsumpah... jikalau Kekanda tidak kembali, Adinda akan menyusul Kekanda.
Menginjak p
ada tanah yg sama... Bernafas pada udara yg sama...
Tuah: Layar berbelok belok, sawah dibongkar ditempat tenang, yg tinggal hati tak elok, yg pergi hati tak
senang..... Bila sampai waktu kita akan bersama....."

Fuyyo.. tu dia. Aku br je tgk citer nih, kat rumah jer. Aku rasa banyak sgt silent moment la. Script director dah tadek idea kot? hehe.. yg last scene aku tak sempat tgk, kena siapkan santapan Baginda Tuanku! Cewah. Sepanjang aku tgk citer nih... dlm kepala ni dok ligat berfikir, agaknye cam manalah scene yg sebenarnya berlaku antara PGL, Tuah dan Sultan masa zaman dulu tuh ek?
Orait! Stop the fantasy moment. Since Rabu lepas aku cuti till 10 Oct. Lama jugak, saje cuti lelama. Buleh spend time kat rumah nih. Kembali buat kerja rumah cam dulu, jadik suri rumah. Masak, kemas, makan, tido! Sihat ler balik kl nantih. Since semalam jugak aku dok menggodek-godek blog aku nih, see..header blogger kat atas tuh dah tadek! huhu. Got big plan for it. See.. dah ada tag-board. Later.. nak tukar or add on menatang lain pulak. Or nak buat temp sendiri? Might be la.. tgk mood dan masa. Jenuh jugakla mata nak baca html tag tuh. Siap dgn script blog tuh. Ade tutorial kat blogspot, will try to play around. Jeles tgk blog org lain gempak2, hehe..tp yg tak besnye derang hide script. Cess.. kendekutnyer. Dah 2 malam aku tido lewat... eler..cam tak besa. Nak buat menda lain.. tersasar kat menda lain. Nak stadi balik html coding nih.. senang je. Tp dah lupe sbb tak usik langsung since aku amik sabjek ni 1 setengah tahun yg lepas. The moment jugak aku tgh stadi Sound Forge dgn Adobe Premier. Susah.. mmg susah kalau tak stadi. :D Arghhh..aku lupa something, lupe sungguh nak bawak balik charger pda. Duhh... jgn ler bateri kong. Abis suma data, dahtu almost 2 weeks tak hotsync.
Ape lagik? Yes.. harini ada majlis persaraan Baginda Tuanku kat sekolah dia. Bila balik tengahari tadi.. mak oiii... banyaknye hadiah. Penuh keta sampai Adinda aku kena balik naik bas. Tu dia.. tp tak bukak lagik all the prezen, tunggu semua balik baru bukak. Tunggu dan lihat!


 
Comments: Post a Comment
TJ @ Ryanis Rendra
Email Me?
F | Single | Malaysian | 20++
Cats Lover.. Else?
Travelling | Watchin Movies | Observing | Sleeping | Reading Books | Hang Out | Outdoor Stuff

Current Mood The current mood of ryanisrendra at www.imood.com

My Fav Links