<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6447516\x26blogName\x3dTiada+Jawapan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tiadajawapan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tiadajawapan.blogspot.com/\x26vt\x3d-2583133015439808147', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can’t have them...
Tiada Jawapan
Saturday, December 11, 2004
The little girl
Currently Listening to Elton John - Candle in the Wind

Yesterday, when i was on my way to KL Sentral, i saw a man wearing slack and light blue shirt holding his daughter kat panel manual drive Putra LRT. Seronok pulak tgk mamat ni layan anak dia, kewl je..si kecil tu pulak siap pakai topi, mulut bising..dok tanya bapak dia itu ini.... dam comel jugaklah. I was sitting during that time. Then was thinking.. ada jugak masa dia nak bawak anak berjalan naik lrt nih tambahan pula during peak hour. Seems like dia bawak anak pegi opis je..? Hehe.. biarkanlah. Juz that..sronok tgk adegan young daddy layan his little daughter yg banyak tanya!
Hari ni..as usual aku balik lewat lagik. Around 8 smthing..aku gi KLCC.. ingat nak makan, was really lapar. Tp bila dah sorang2..tak reti pulak aku nak makan apa. Lgpun tadak yg menarik.. perut tgh sakit. Then..merayap2 tgk baju.Before that..aku gi Kinokuniya carik buku. Dah jumpa buku yg dihajati..rege pulak berdentum. Mak aih..baik aku gi carik buku 2nd hand. Then merayap lagik.. Wah...ada sale kat Isetan..kat mana2 pun actually. Was thinking to buy jeans, tp tadak size pulak. Ei tensen otak tul aku ni kalau nak beli seluar. Kalau tak senteng..sure besar..kalau tak besar gedabak.. kecik pulak. On the way balik,sempat la aku grab pretzel Auntie anne. Dah lepas makan nasi kat rumah ni baru aku perasan..sib baik aku teringat..kalau tak masuk dustbin la jawapnya esok.
Tomoro...aku on duty. Kena datang opis. Aiseh...malaas. Tp keje byk. Might be late la kot. Kol 10 ka..slamber katak lah. Lgpun bukan aku buat apa pon if balik awak. Tomoro nite ada open house rumah member kat Subang. Eh..Subang or Shah Alam aa? Ntah..aku lupa la..org bawak..aku ikut jelah. Tu pun kalau mood nak pegi.
Rasanya rajin pulak aku apdate blog minggu nih ek. Hehe..okeylah. Mata ngantuks dah..

 
Comments: Post a Comment
TJ @ Ryanis Rendra
Email Me?
F | Single | Malaysian | 20++
Cats Lover.. Else?
Travelling | Watchin Movies | Observing | Sleeping | Reading Books | Hang Out | Outdoor Stuff

Current Mood The current mood of ryanisrendra at www.imood.com

My Fav Links