<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6447516\x26blogName\x3dTiada+Jawapan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tiadajawapan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tiadajawapan.blogspot.com/\x26vt\x3d-2583133015439808147', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can’t have them...
Tiada Jawapan
Wednesday, June 08, 2005
I was drowning my sorrows but the learned to swim
Currently listening to Aku Dia dan Kamu by D-Va

Baru tukar blog skin. No idea at all.. was thinking to put black as background color, tp tak menarik plak blog skins yg aku jumpa.
By the way, our new semester has started and result dah keluar seminggu yg lalu tp br ni aku ada masa nak check. Finally, terubat sket luka kat kepala otak ni tgk result. Pheww.. rasanya kalau aku buat elok sket sure result tu pon elok gak. Well then.. its over baby... Try to do better la next time. Short semester ni, aku tak plan lagi nak amik apa.. some said.. amik ni.. amik itu.. tp aku ja yg kurang yakin nak amik sabjek tu lagi...
Nutbook aku ni dah makin kaput nampaknya. Time to refresh everything inside. Aku kurang ariff lagik..all this time Abg Hadi ngan my friend ja yg tolong buat.
Well.. am not in good condition anyway. Have to go now.

Btw, lagu fav aku... Ada Apa dengan Mu.

Sudah maafkan aku segala salahku
Dan bila kau tetap bisu ungkapkan salahmu
Dan aku sifatku dan aku khilafku
Dan aku cintaku dan aku rinduku

Sudah lupakan semua segala berubah

Dan kita terlupa dan kita terluka
Dan aku sifatku dan aku khilafku
Dan aku cintaku dan aku rinduku

#Kutanya malam

Dapatkah kau lihatnya perbedaan
Yang tak terungkapkan
Tapi mengapa kau tlah berubah
Ada apa denganmu

Hanya bara

Dapat meleburkan segala rasa
Yang tak terungkapkan
Tapi mengapa kau tlah berubah
Ada apa denganmu
Dan aku sifatku dan aku khilafku

Dan aku cintaku dan aku rinduku
 
Comments: Post a Comment
TJ @ Ryanis Rendra
Email Me?
F | Single | Malaysian | 20++
Cats Lover.. Else?
Travelling | Watchin Movies | Observing | Sleeping | Reading Books | Hang Out | Outdoor Stuff

Current Mood The current mood of ryanisrendra at www.imood.com

My Fav Links